歌詞:Just So You Know 要讓妳了解I shouldn't love you but i want to不該愛上妳但我情不自禁I just can't turn away就是無法放棄I shouldn't see you but i can't move不該看妳但我無法控制I can't look away眼光離不開妳And i dont know how to be fine when i'm not心事重重裝不出若無其事Cause i don't know how to make the feelings stop因為我不知如何讓感情停止Just so you know要讓妳了解This feelings takin control of me這感情已控制了我And i can't help it無法自拔I won’t sit around無法坐視不管I can't let him win now不能讓妳跟他走Though you should know我以為妳知道I've tried my best to let go of you我已盡力勉強自己放手But i don't want to但我不願意I just gutta say it all before you go想要告訴你 在我離開前Just so you know要讓妳了解It's gettin hard to be around you在妳身邊我手足無措Theres so much i can't say好多話不能說And do you want me to hide the feelings你希望我收藏起情感And look away把心轉向他方嗎?And i dont know how to be fine when i'm not心事重重裝不出若無其事Cause i don't know how to make the feelings stop因為我不知如何讓感情停止Repeat Chorus This emptyness is killin me這空虛啃噬著我I'm wonderin why i've waited so long不明白為何等這麼久Lookin back i realize回顧以往我才發現It was always there to be spoken這情訴一直在我卻沒說出口Now i'm waitin here我在此守候………Been waitin here一直在此守候
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 a19940107 的頭像
    a19940107

    ~εїз☆°

    a19940107 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()